dissabte, 27 de gener del 2018

Weekday

Us vull ensenyar la camiseta Weekday que vaig fer per la meva mare. Li vaig regalar per Nadal, però l'he hagut d'ajustar una mica, tant del llarg com de l'ample.
Os quiero mostrar la camiseta Weekday que hice para mi madre. Se la regalé por Navidad, pero la tuve que ajustar un poco, tando del largo como el ancho.

Quan vaig veure aquesta tela de camiseta florejada amb tons torrats, de seguida vaig pensar en fer-li alguna cosa per ella.
Cuando vi esta tela de camiseta floreada con tonos tostados, enseguida pense en hacerle alguna cosa para ella.

Al ser un regal, vaig triar un patró bàsic, i amb els retocs que hi he fet, ha quedat molt bé.
Al ser un regalo elegí una patrón basico, y con los retoques que he hecho, ha quedado muy bien.

Tela: Mercats dels Encants
Patró: 01 Weekday . Ottobre 5/2017

Sílvia

1 comentari:

  1. Te ha quedado estupenda, seguro que está contentísima con su regalo porque le queda genial!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de Ottobre!

    ResponElimina