dimecres, 11 d’abril del 2018

Bossa transport màquina de cosir

Des que em vaig apuntar a les classes de costura tenia la intenció de fer-me una bossa per transportar la màquina de cosir. Ja tenia la tela i la cinta per les nanses comprada, però no arribava mai el moment de posar-m'hi. A principis d'any l'Armando del Blog Skarlett Costura va fer un CoseConmigo d'una bossa de viatge per la màquina de cosir que també ens fes la funció de tapet, si voleu fer-ho podeu veure les instruccions aquí. Les dates que es va fer el CoseConmigo i al ritme que anaven em va ser impossible seguir-ho, així que m'ho vaig guardar per més endavant i ara us puc ensenyar el resultat.
Desde que me apunté a las clases de costura tenía la intención de hacerme una bolsa para transportar la máquina de coser. Ya tenía la tela y la cinta para las asas comprada, pero no llegaba nunca el momento de ponerme. A principios de año, Armando del Blog Skarlett costura hizo un CoseConmigo de una bolsa de viaje para la máquina de coser que también hiciera la función de tapete, si la queréis hacer, podéis ver las instrucciones aquí. Las fechas que se hizo el CoseConmigo y al ritmo que iban no me fue posible seguirlo, así que lo guardé para más adelante y ahora os puedo mostrar el resultado.


Al final no vaig posar les cremalleres laterals que servien per poder obrir tota la bossa i que servis de tapet, ja que jo només la volia utilitzar com a transport.
Al final no pude las cremalleras laterales que servían para poder abrir toda la bolsa y que fuera el tapete, ya que yo solo quería utilizarla como transporte.

 

També vaig modificar la forma de posar les nanses, com que ja tenia comprada una cinta amb la idea que passes per sota la bossa, vaig seguir amb la meva idea, així em sembla que queda més forta la bossa.
También modifiqué la forma de poner las asas, como ya tenía comprada la cinta con la idea que pasara por debajo de la bolsa, seguí con mi idea, así me parece que queda más fuerte la bolsa.


Pel meu gust ha quedat una mica massa gran, la màquina es belluga una mica a dins, però com que sempre porto una capseta amb els estris de costura, de moment ja em va bé. 
Para mi gusto ha quedado demasiado grande, la máquina baila un poco dentro, pero como siempre llevo una cajita con los utensilios de costura, de momento ya me sirve.

I com que som dimecres, enllaço al #mimi i vaig a donar una volta a veure costures boniques :)

Sílvia

3 comentaris:

  1. Muy bonita y práctica! Yo quisiera hacerme algo parecido, pero no para transportar, sino para cubrir y que no se empolve tanto, pero las cosas más fáciles son las que más demoramos en hacer.

    ResponElimina
  2. Com mola una bossa així per anar amb la màquina amunt i avall!!!

    ResponElimina