diumenge, 18 d’agost del 2019

Camiseta Tela Màgica

Aquest estiu tenia molts projectes per cosir. No crec que els pugui fer tots, però estic contenta, perquè els que més ganes tenia ja els tinc. 

Avui us ensenyo una camiseta per la meva filla. És la camiseta Gym de l'Ottobre 4/2018. Però l'he modificat una mica. He allargat el baix uns 5 centímetres i enlloc d'utilitzar punt acanalat, he fet els rivets amb punt de camiseta.


L'he cosit amb la tela màgica de Lola Botona Granollers. Però com no en tenia prou (quan compro encara em penso que amb 1/2 metre li cuso una camiseta, però ja ha crescut !!!), la vaig combinar amb un retall de camiseta de viscosa lila de Cal Joan.
 

La tela és una passada, quan no li toca el sol és en blanc i negre, però quan surts a fora, els arcs de Sant Martí agafen color 😍 Depèn de com li toca el sol agafen més o menys color.
 

La veritat és que vaig combinar les dues teles perquè no en tenia prou, però veient el resultat, penso que ho he de fer més sovint.

Patró: 32. Gym. Ottobre desing 4/2018.
Teles. Tela màgica de de Lola botona Granollers i Viscosa lila de Cal Joan.
Link party: Mimikids del Club de las Malas Costureras i Fans de Ottobre desing.

Sílvia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada