divendres, 10 de novembre del 2017

Presentació

Em dic Sílvia i visc en un poble de l'Empordà. Sempre m'ha agradat molt fer punt de creu, ganxet,... però des de fa una mica més d'un any estic boja per la costura. Sempre tinc algun projecte en marxa.
Me llamo Sílvia y vivo en un pueblo en l'Empordà. Siempre me ha gustado mucho hacer punto de cruz, ganchillo, ... pero des de hace poco más de un año estoy loca por la costura. Siempre tengo algún proyecto en marcha.

He començat aquest Blog perquè m'agrada molt cosir patrons de la revista Ottobre Desing, i sovint em he observat que els patrons que m'animo a fer, hi ha molt poques entrades enllaçades als recopilatoris de Fans de OTTOBRE design. Per tant, espero que amb els meus projectes hi hagi més gent que s'animi a cosir-los.
He empezado este Blog porque me gusta mucho coser patrones de la revista Ottobre Desing, y a menudo he visto que los patrones que me animo a hacer hay muy pocas entradas enlazadas en los recopilatorios de Fans de OTTOBRE desing. Por tanto, espero que con mis proyectos haya más gente que se anime a coserlos.

Per començar us ensenyo el vestit que vaig cosir la primavera passada a la meva filla. Es tracta del model Spanish Love de la revista 6/2016 de Ottobre desing.
Para empezar, os enseño el vestido que cosí la primavera pasada a mi hija. Se trata del modelo Spanish Love de la revista 6/2016 de Ottobre.

A la revista és màniga 3/4, però pensant en que el portaria a l'estiu, el vaig fer versió màniga curta.
En la revista es manga 3/4, pero pensando que lo llevaría en verano, lo hice versión manga corta.
Veient la versió que va cosir Mi pura vida, vaig afegir un bies, tant a la part de davant com a la de darrera.
Viendo la versión que cosió Mi pura vida, añadí un bies, tanto en la parte delantera como en la trasera.
Les dues teles de samarreta son de Cal Joan.
Las dos telas de camiseta son de Cal Joan.


Disculpeu la qualitat de les fotografies. Espero aprendre mica en mica a fer-les millor :) 
Perdonad por la calidad de las fotos. Espero aprender poco a poco a hacerlas mejor :) 

Fins la propera.
Hasta la próxima.


Sílvia

2 comentaris: