dilluns, 13 de novembre del 2017

Autumn Walk

Quan va arribar la revista 4/2017 de Ottobre design i la va veure la meva filla, de seguida em va dir: "Vull l'abric de color blau, i que sigui igual que a la revista". Al principi li vaig dir que ja veuríem, veia el projecte molt difícil pel meu nivell de costura, i estava feta amb softshell??? no sabia ni quin tipus de roba era. 
Cuando llego la revista 4/2017 de Ottobredesign y mi hija la vio, en seguida dijo: “Quiero el abrigo de color azul y que sea igual que en la revista”. Al principio le dije que ya veríamos, veía el proyecto muy difícil para mí nivel de costura, y estaba hecho con softshell??? No sabía ni qué tipo de ropa era. 

Van passar els dies, i investigant una mica per internet, vaig veure que el softshell era molt bona opció per fer un abric, és un teixit que té varies capes, és impermeable i a dins és de forro polar. 
Pasaron los días, e investigando un poco por internet, vi que el softshell era muy buena opción para hacer un abrigo, es un tejido que tiene varias capas, es impermeable y dentro es de forro polar. 

Era el mes d'Agost, i a les botigues no hi havia gaire varietat de softshell, i menys com el de la revista (ja em veia anant a Alemanya a comprar-lo ☺). Al final li vaig ensenyar diferents models que havia trobat i va triar aquest a la botiga Telas.es, vaig aprofitar per comprar-hi tot el que feia falta pel projecte. 
Era el mes de Agosto, y en las tiendas no había mucha variedad de softshell, y menos como el de la revista (ya me veía yendo a Alemania a comprarlo). Al final le mostré diferentes modelos que había encontrado y escogió este en la tienda Telas.es, aproveche para comprar todo lo que hacía falta para el proyecto. 

I després d'unes setmanes, aquí teniu el resultat: 
Y después de unas semanas, aquí tenéis el resultado:

 
 
Vaig seguir les instruccions de la revista al peu de la lletra, al principi ho veia molt complicat, però a mesura que anava avançant, tots els passos tenien sentit. És molt diferent llegir totes les instruccions de cop, o anar-ho fent a cada pas i amb el projecte al davant per anar fent proves. 
Seguí las instrucciones de la revista al pie de la letra, al principio lo veía muy complicado, pero a medida que iba avanzando, todos los pasos tenían sentido. Es muy distinto leer todas las instrucciones de golpe, o ir haciéndolo a cada paso y con el proyecto delante para ir probando. 

La caputxa es pot posar i treure, va agafada al coll de l'abric amb uns botons de pressió d'anorac. Els vaig col·locar amb el Kit Vario Plus de Prym, i seguint aquest tutorial. 
La capucha se pone y se quita, va cogida al cuello del abrigo con unos botones de presión de Anorak. Los coloqué con el KitVario Plus de Prym, siguiendo este tutorial.
 
L'única cosa que vaig fer diferent que a la revista, és que la meva filla volia que el puny quedes recollit, i hi vaig afegir un puny de 4 cm. 
La única cosa que hice distinta que en la revista, es que mi hija quería que el puño quedara recogido, y añadí un puño de 4 cm.
Al posar la cremallera llarga, vaig tenir algun problema, no m'havien quedat igualats els dos costats, però ho vaig descosir i ara ha quedat força bé. 
Al poner la cremallera larga, tuve algún problema, no me quedaron igualados los dos lados, pero lo descosí y ahora ha quedado bastante bien.

 
M'ha agradat molt treballar amb el teixit softshell, és molt manejable i agradable de cosir. Espero fer algun altre projecte amb ell. 
Me ha gustado mucho trabajar con el tejido softshell, es muy manejable y agradable de coser. Espero hacer algún otro proyecto con él.


Enllaço amb Fans de Ottobre desing. 34. Autumn Walk de la revista 4/2017
I amb Menuda Inspiración. 
Enlazo con Fans de Ottobre desing. 34. Autumn Walk de la revista 4/2017

Y con Menuda Inspiración. 

Fins aviat,

Sílvia



8 comentaris:

  1. Vaya trabajazo!!! Y que bien te ha quedado!! Es muy bonito. Felicidades

    ResponElimina
  2. Pues te ha quedado fantástico, es genial quitarse el miedo y ver que puedes, ¿verdad? Y tu niña, encantadísima!!!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de Ottobre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tienes toda la razon, es ponerse y ves que puedes. Muchas gracias

      Elimina
  3. Me encanta!!! Estoy pensando en coserle uno a mi hija, visto lo bien que te ha quedado.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es más fácil de lo que parece. Si te animas y tienes dudas estaré encantada de ayudarte.

      Elimina
  4. Aquí l'origen de la tela xula dels necessers... Molt ben fet aquest abric, és una bona feinada!
    Salutacions al Montgrí que es veu al fons a l'última foto! ;-P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que va portar feina, però el resultat val la pena. A casa el Montgrí sempre el tenim present :)

      Elimina