dimecres, 6 de desembre del 2017

Pillow mattres

S'acosten dies de festa i després d'un àpat amb la família o els amics et ve de gust acomodar-te al sofà, puff,... per poder xerrar còmodament.  A casa meva sempre hi ha algú que s'ha de seure en una cadira. Per això he cosit aquest puff o matalàs, ja que es pot posar en diferents posicions. 
Se acercan días de fiesta y después de una comida con la familia o amigos, te dan ganas de acomodarte en el sofá, puff,… para charlar cómodamente. En mi casa siempre hay alguien que le toca sentarse en una silla. Por esto he cosido este puff o colchón, ya que se puede poner en diferentes posiciones.





La idea la vaig treure del Pinterest.  Faig fer la versió amb 4 coixins, però el pròxim que faci utilitzaré 5. La tela de loneta és d'una botiga del poble.
La idea la saqué del Pinterest. Hice la versión con 4 almohadas, pero para el próximo utilizaré 5. La tela de loneta es de una tienda del pueblo.

Nota: He de posar un puny al baixos del pijama de la meva filla. Creix tan ràpid que la roba no li dura res. :) 
Nota: Tengo de poner  un puño a los bajos del pijama de mi hija. Crece tan rápido que la ropa no le dura nada. :) 
Amb aquesta costura per casa meva, em paso pel Club de las Malas Costureras. 
Con esta costura para mi hogar, me paso por el Club de las Malas Costureras.

Sílvia



5 comentaris: