dimecres, 7 de febrer del 2018

Drape Front - #12meses12telas

Vaig comprar aquesta tela als Encants a Barcelona, em vaig enamorar d'ella a primera vista, i volia fer una projecte especial. M'ha costat mesos decidir-me a utilitzar-la. Però fa uns dies a Las Marujadas de Peluchona ens va proposar fer una llistat de 12 teles tresor i cosir-les durant l'any 2018. A la meva llista de teles (que podeu veure aquí) hi vaig incloure aquesta.
Compré esta tela en los Encants en Barcelona, me enamore de ella a primera vista, y quería hacer un proyecto especial. Me ha costado meses decidirme a utilizarla. Pero hace unos días en Las Marujadas de Peluchona nos propuso hacer un listado de 12 telas tesoro y coserlas durante el año 2018. A mi lista de telas (que podéis ver aquí) incluí esta tela.

Després de fullejar moltes revistes, m'he decidit a fer un jersei Drape Front de la revista 5/2016 de Ottobre. 
Después de ojear muchas revistas, me decidí a hacer un jersey Drape Front de la revista 5/2016 de Ottobre.

  

Es un patró molt interessant, va cosit tot amb la overlock. Porta una costura vista al davant i al darrera que li donen un toc molt original.  És la primera vegada que he utilitzat la puntada de "dobladillo enrollado" amb la over, i m'ha agradat el resultat.
Es un patrón muy interesante, va cosido todo con la overlock. Lleva una costura vista por delante y por detrás que le dan un toque muy original. Es la primera vez que he utilizado la puntada de dobladillo enrollado con la over y me ha gustado el resultado.

Vaig allargar una mica el coll, com recomanaven altres costureres bloggeres. 
Alargué un poco el cuello, como recomendaban otras costureras bloggeras.

Les ratlles em van quedar millor casades al davant que al darrera.
Las rayas me quedaron mejor casadas por delante que por detrás.

I amb aquesta costura ja puc tatxar la segona tela de #12meses12telas.
I con esta costura ya puedo tachar la segunda tela de #12meses12telas.
Patró: 08 Drape Front - Ottobre desing 5/2016
Tela: El Encants BCN

I com que som dimecres enllaço amb el #Mimi del Club de las Malas Costureras.

Sílvia


5 comentaris:

  1. Pues a mí me gusta como te han quedado las rayas por detrás, es multicolor!

    ResponElimina
  2. Está genial, un acierto alargar un poco el cuello. Seguro que utilizarás mucho más el dobladillo enrollado de la over, queda chulísimo!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de Ottobre!

    ResponElimina
  3. Este patrón me encanta y me gusta como te ha quedado con esa tela. Yo también le alargué el cuello en las 2 que tengo.

    ResponElimina
  4. Xulíssim !!! La tela molt encertada I el patró també donades les temperatures q tenim jajajaja

    ResponElimina
  5. És molt xulo, aquesta tela li queda molt bé a aquest patró!

    ResponElimina