dimarts, 13 de febrer del 2018

Polar Eme

Per fi us puc ensenyar el polar que li vaig fer al meu home a principis de tardor. Sempre em deia que quan li faria alguna cosa per ell, però és difícil trobar patrons de la seva talla. A més em fa respecte cosir una peça tant gran i que després no quedi bé. 
Por fin os puedo mostrar el polar que le hice a mi marido a principios de otoño. Siempre me decía que cuando le haría alguna cosa para él, pero es difícil encontrar patrones de su talla. Y también me da respeto coser una prenda tan grande y que luego no quede bien.



És la suadora Eme de Naii, la podeu trobar aquí. El patró és gratuït (gràcies Naii) i hi té un tutorial molt ben explicat de com cosir la cremallera i el coll. 
Es la sudadera Eme de Naii, la podéis encontrar aquí. El patrón es gratuito (gracias Naii) y tiene un tutorial muy bien explicado de cómo coser la cremallera y el cuello.


Jo la vaig fer amb polar de Cal Joan i hi vaig afegir una butxaca cangur. 
Yo la hice con tela polar de Cal Joan y añadí un bolsillo canguro.

I per primera vegada enllaço amb el Mr. Handmade (esperem que no sigui la última, que ja tinc alguna altra costura pensada). 
Y por primera vez enlazo con el Mr. Handmade (esperemos que no sea la última, que ya tengo alguna otra costura pensada).


Sílvia

1 comentari:

  1. Visca!! Una gran estrena al mr handmade!! Queda chulissima y gracies per enllaçar.

    ResponElimina