dimecres, 6 de juny del 2018

Barcelona Summer Bag

S'acosta l'estiu i em venia de gust cosir-me una bossa alegre i acolorida. He utilitzat el patró gratuït de la Barcelona Summer Bag de la web AikaMaku. Només he fet dues modificacions al patró, al forro hi he posat una butxaca i les nanses son més llargues per portar-la creuada.
Se acerca el verano y me apetecía coser-me una bolsa alegre y colorida. He utilizado el patrón gratuito de la Barcelona Summer Bag de la web AikaMaky. Solo he hecho dos modificaciones al patrón, en el forro he puesto un bolsillo y las asas son más largas para portar-la cruzada.



La tela exterior és una Loneta de Mandales i pel forro he utilitzat un Strech blau marí. Les dues teles son de Cal Joan. Les nanses liles son de cotó comprades a The Sewing Cat. 
La tela exterior es una Loneta de Mandalas y para el forro he utilizado un Strech azul marino. Las dos telas son de Cal Joan. Las asas lilas son de algodón compradas a The Sewing Cat.

La cremallera i el cordó del tancament son reutilitzats d'unes motxilles de la meva filla quan encara anava a la guarderia. Fa un temps tinc l'obsessió de guardar tot el que es pugui reutilitzar. Tinc una caixa plena de cordons, cremalleres, botons, ...
La cremallera y el cordón del cierre son reutilizados de unas mochilas de mi hija cuando aún iba a la guardería. Hace un tiempo que tengo la obsesión de guardar todo lo que se pueda reutilizar. Tengo una caja llena de cordones, cremalleras, botones, …

I com que som dimecres enllaço al Mimi i hi vaig a fer una ullada per veure si m'inspiro per la propera costura.
Y como somos miércoles, enlazo con al Mimi y voy a dar una vuelta para ver si me inspiro para la próxima costura.


Sílvia

5 comentaris:

  1. Haha fa poc també vaig fer una bossa amb cintes de la motxilla de quan la meva filla anava a la guarderia :)
    No coneixia el patró i m'agrada molt. Has fet una combinació mooolt maca.

    ResponElimina
  2. La combinación de telas es genial, me gusta muchísimo esta bolsa.

    ResponElimina
  3. Qué chula, me encantan los mandalas, inspira verano total este bolso!!!

    ResponElimina
  4. Es preciosa!! Ahora ya sólo falta que llegue el verano...

    ResponElimina