dimecres, 27 de juny del 2018

Summer Party

A l'estiu m'agrada portar vestits, és la manera d'anar més còmoda i no passar tanta calor.
En verano me gusta llevar vestidos, es la manera de ir mas cómoda y no pasar tanta calor.

Avui us ensenyo un vestit que em vaig cosir la temporada passada, quan encara no tenia el blog. És el Summer Party de la revista Ottobre design de l'estiu passat. El vaig cosir perquè m'agrada molt la forma del vestit.
Hoy os enseño un vestido que me cosí la temporada pasada, cuando aún no tenía el blog. Es el Summer Party de la revista Ottobre desing del verano pasado. Lo cosí porqué me gustaba mucho la forma del vestido.

El vaig fer amb una tela de viscosa, que és ideal perquè no s'arruga gens, és un vestit de rentar i posar. I com que la tela no ho necessitava, no hi vaig posar el forro. Per polir la part del darrera vaig posar-hi vistes.
Lo hice con una tela de viscosa, que es ideal porque no se arruga, es un vestido de lavar y poner. Y como la tela no lo necesitaba, no le puse el forro. Para pulir la parte trasera le puse vistas.

El patró porta una cremallera invisible al darrera, i l'hi vaig posar, però la veritat és que no fa falta. Me'l poso i trec sense obrir la cremallera.
El patrón lleva cremallera invisible por detrás, y se la puse, pero la verdad es que no hace falta. Me lo pongo y quito sin abrir la cremallera.

Per cert, és una patró que talla molt gran. Jo estic a la talla 44 i tot i cosir-me una talla 42 vaig treure uns 3 cm de cada costat perquè m'anava enorme.
Por cierto, es un patrón que talla muy grande. Yo estoy en la talla 44 y me cosí la talla 42, y aun así le quite 3 cm de cada lado porque me iba enorme.


Patró: 15. Summer Party - Ottobre desing 2/2017
Tela: Viscosa de Telas.es

Sílvia

4 comentaris:

  1. Muy chulo! La tela es muy bonita y si no se arruga pues muchísimo mejor jjj

    ResponElimina
  2. No encanta cómo te ha quedado y lo bien que te sienta. La verdad es que da sensación de comodidad absoluta. Y si una cosa nos gusta especialmente es cuando nos dais detalle sobre el tallaje o trucos del patrón. ¡Muchas gracias por enlazar en el Blog de Fans de Ottobre!

    ResponElimina
  3. molt xulo, segur que el portes moltíssim.

    ResponElimina
  4. ¡Qué bonito te ha quedado! Este lo tengo ahí en la lista de favoritos por hacer... Gracias por la información sobre la talla :)

    ResponElimina